Encontre amb Pedro Duque

El VI President de la Generalitat, Ximo Puig, ha participat este divendres a Morella en un encontre junt amb Pedro Duque, i Teudo Sangüesa, en una taula redona centrada en la ciència, la innovació tecnològica i els reptes de futur espacials. Pedro Duque, ex ministre de Ciència, fou el primer astronauta espanyol en viatjar a l’espai. Ha participat en dues missions espacials i ha desenvolupat una trajectòria vinculada a la navegació espacial, les operacions de vol i els programes europeus d’exploració, consolidant-se com una de les figures clau de la participació espanyola en l’espai. Des de finals de 2023 és president d’Hispasat.